کتاب خواندنی «من پیش از تو» شنیدنی شد!

تاریخ ارسال: 1396-07-22

 

man pish az to

  رمان خواندنیِ من پیش از تو شنیدنی شد؛ کتاب صوتی «من پیش از تو» اثر  جوجو مویز و ترجمه  مریم مفتاحی با اجرای گروهی از گویندگان؛ توسط موسسه‌ی فرهنگی آوانامه ناشر تخصصی کتاب‌های صوتی  و با همکاری نشر آموت تهیه شد. این رمان که با استقبال گسترده در سرتاسر جهان مواجه شده و اقتباس سینمایی آن نیز پرفروش بوده است روایتِ عاشقانه‌ی متفاوتی است که از پیچیدگی احساسات درونی انسان‌ها سخن می‌گوید، و نشان می‌دهد که گاهی عشق از چهارچوب‌های متعارف زمینی فراتر می‌رود و صورتی آرمانی به خود می‌گیرد.  

photo_2017-10-12_11-50-05

لوییزا کلارک بیست و شش ساله با خانواده‌اش زندگی می‌کند. او جاه‌طلب نیست و صلاحیت‌های کمی دارد و مدام از خواهر کوچکترش، ترینا، کم می‌آورد. لوییزا که در تامین خانواده کمک می‌کند، شغلش را در یک کافه محلی از دست می‌دهد. بعد از چندین تلاش بی‌نتیجه، بالاخره یک موقعیت استخدامی خاص گیر می‌آورد: کمک برای مراقبت از ویل ترینر، یک مرد جوان موفق و ثروتمند که دو سال پیش در اثر سانحه موتورسیکلت فلج شده است. مادر ویل، کامیلا، لوییزای بی‌تجربه را استخدام می‌کند تا به زندگی ویل طراوت ببخشد. در این بین لوییزا با نیتن (پرستار مسائل پزشکی ویل) و استیون، پدر ویل، نیز ملاقات می‌کند.

photo_2017-10-12_20-14-13

گروه گویندگان کتاب صوتی «من پیش از تو»: مریم پاک ذات، آرمان سلطان زاده، مینو طوسی، میلاد میرزایی، مریم حسن پور، سحر مشرفی، سالار حسین پور، محمد تسلیمی، آنالی طاهریان، شیما جانقربان، آرزو صیدافکن، ایمان نوروزی، مجتبی مسافری نژاد، فرناز مرکباتی، اکرم پریمون، علی ارجمندی، خاطره علی نژاد، سامره فضلی، سعید مرزبالی، عارف علیزاده، احسان داوودی، مائده فقیهی

دانلود کتاب صوتی من پیش از تو